60 ماه خدمات پس از فروش:


1. ارائه خدمات تعمیر، تعویض، تامین قطعات یدکی، ارائه فایل های راه انداز سخت افزاری ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی با اخذ هزینه های مصوب و ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی پس از اتمام دوره گارانتی با هدف تضمین صحت عملکرد محصولات خریداری شده

2. پس از اتمام دوره گارانتی خدمات نرم افزاری شامل هزینه بوده و طبق تعرفه شرکت محاسبه میگردد و همچنین خریدار میتواند هر ساله با استفاده از قرارداد پشتیبانی از خدمات نرم افزاری یکساله رایگان استفاده کند .

3. این ضمانتنامه با مهرو هلوگرام خدمات پس از فروش شرکت تکین معتبر می‌باشد .

4. این کارت به معنی گارانتی بلاشرط یا گارانتی تعویض نمیباشد لذا بر حسب نوع اشکال ایجاد شده دستگاه تعمیر یا تعویض می‌گردد.


طبق ماده 14 ضوابط اجرایی و مقررات اوزان و مقیاسها و وسایل سنجش موسسه استاندارد و تحقیقات کشور:

کلیه اوزان و مقیاسها و وسایل سنجش مشمول استاندارد اجباری در سراسر کشور باید در فواصل زمانی معینی مورد آزمایش و یا کالیبره کردن واقع شوند.

لذا از شما مصرف کننده گرامی تقاضا میشود جهت تست و بازدید دستگاه خود در دوره های سه ماهه ، با نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش تکین تماس حاصل فرمایید.


@ تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تکین الکترونیک آرکا می باشد